Crónica RCV Tecnidex Fem vs U.Alicante

Diumenge passat es va jugar la segona jornada de la Lliga Territorial Valenciana Femenina. Al Tecnidex Valencia li tocava estrenar-se com a local contra un oponent sempre corretjós, la Universitat d’Alacant, i més després del record quasi “amarg” de la darrera temporada.

Començava el partit i els nervis previs desapareixien a poc a poquet. Així, durant la primera part, l’equip local aconseguí imposar el seu ritme de joc, amb rucks ràpids i continuitats, que permeteren assajar fins a 6 vegades i transformar per un cop. Enorme treball de les devanteres, que demanaven més i més touches; i una línia amb moltes ganes de “sexy” rugby, no sempre amb la materialització de les jugades.

La segona part donà lloc a les rotacions, i sobretot al debut en el món del rugby de Míriam, que no obstant jugar el seu primer partit, no es va acovardir en cap moment. Estrenes a banda, també va ser moment de patir i fer patir una miqueta. Aparició estel·lar aleshores de Paula
“beartackles” Gallo (premi a la millor placadora del partit). I també de la resta de jugadores que entraren de noves a la segona part: Maria en va tindre prou per assajar fins a dues vegades i Gabarda va demostrar ser tota una “curranta”, targeta groga inclosa.

El treball de tots i totes, i els ànims de l’afició van empentar l’equip fins aconseguir el 32-0 final.

Ara queden dues setmanes per treballar i millorar dia dia en els entrenaments, fins que es jugue el pròxim partit corresponent a la tercera jornada de lliga, en què el Tecnidex Valencia s’enfrontarà a un altre dels equips veterans en la lliga valenciana, el Rugby Club La Vila.

———————-

El pasado domingo se jugó la segunda jornada de la Liga Territorial Valenciana Femenina. Al Tecnidex Valencia le tocaba estrenarse como local contra un oponente siempre correoso, la Universidad de Alicante, y más después del recuerdo casi “amargo” de la última temporada.

Comenzaba el partido y los nervios previos desaparecían poco a poco. Durante la primera parte, el equipo local consiguió imponer su ritmo de juego, con rucks rápidos y continuidades que permitieron ensayar hasta 4 veces con una transformación. Enorme trabajo de las delanteras, que pedían más y más touches; y una línea con muchas ganas de “sexy” rugby, que no siempre se materializaba en las jugadas.

La segunda parte dio lugar a las rotaciones, y sobre todo al debut en el mundo del rugby de Miriam, que pese a ser su primer partido, no se amilanó en ningún momento. Estrenos en parte, también fue momento de sufrir y hacer sufrir un poco. Aparición estelar entonces de Paula “beartackles” Gallo (premio a la mejor placadora del partido). Y también del resto de jugadoras que entraron de nuevas en la segunda parte: María que tuvo suficiente tiempo para ensayar hasta dos veces y Gabarda que demostró ser toda una “currante”, tarjeta amarilla incluida.

El trabajo de todos y todas, y los ánimos de la afición empujaron al equipo hasta alcanzar el 32-0 final.

Ahora quedan dos semanas para trabajar y mejorar día día en los entrenamientos, hasta que se juegue el próximo partido correspondiente a la tercera jornada de liga, en la que el Tecnidex Valencia se enfrentará a otro de los equipos veteranos en la liga valenciana, el Rugby Club La Vila.

Aliniació / Alineación:

 Sara Martín (Laura Gabarda min 55)

 María Cardona

 Cristina Berenguer (Sabina Ochoa min 25, Carmen María Carrión min 35)

 Ana Parrado (Cristina Berenguer 1ª línea min 65)

 Gara Basilio(Paula Gallo min 35)

 Maite Pellicer (María Calvo min 50)

 Ana Crespo

 María Ahís

 Lidia Pérez (Miriam Perea min35)

 Patricia Benlloch

 Cristina Mora

 Sandra Ibáñez (Cristina Herreros min45)

 Laura Piera